110,000 purchases with an "excellent" rating worldwide

Timepiece Bank

Trusted Seller since 2014
Number of recommendations from other Chrono24 dealers: 8
Watches sold with Buyer Protection: 1689

4.9 out of 5 stars  |  Reviews: 1,035

Detailed explanation of ratings 

 4.9
Shipping
 4.9
Item description
 4.9
Communication
98% of buyers would recommend this dealer.

Here's what buyers are saying about this dealer

Older than 30 days

Order canceled

Review by Verley L. from on 02. August 2021


Breitling ...

Communication

Buyer's comment:

J’avais trouvé un modèle j’ai questionné pour avoir des détails sur ce dernier le professionnel a répondu j’ai procédé au paiement et au moment du contrôle de stock finalement le modèle n’était plus là…

Dealer's comment:

Bonjour Monsieur, Nous comprenons très bien que vous êtes déçu de l’annulation de votre commande. Comme nous vendons nos montres sur plusieurs plateformes, il peut parfois y avoir une petite erreur de disponibilité dans notre système, ce qui est malheureusement inévitable. Nous tenons à nous excuser pour tout inconvénient que cela vous a causé. Comme promis, nous tenons à vous tenir informés si ce modèle est à nouveau disponible dans notre stock. Cordialement, Timepiece Bank

Order canceled

Review by Anonymous from on 23. March 2021


Montblanc ...

Communication

Buyer's comment:

Waste of time. Cancelled order after paying for it. Didn’t bother to confirm timepiece was in stock before requesting/accepting payment. Didn’t even bother to tell me order was being cancelled until I reached out.

Dealer's comment:

Dear Sir, When you placed this order on a Saturday (when our office is closed), we immediately accepted your purchase order after checking the online stock status which showed this watch as available from our stock. But when we checked our physical stock on the first business day our office opened up again, the next Monday, we found out that this watch was unfortunately physically not available anymore and we immediately informed Chrono24 to cancel your order. As we can not do that ourselves. We don't know why Chrono24 dragged to cancel it only the next business day (Tuesday). There was thus a mistake in our online stock status as it was not updated properly, we apologise for this human mistake. Please note we permanently have about 1500 watches online, this kind of human mistake unfortunately happens once in a blue moon. We understand it is frustrating you cannot can your hands anymore on this magnificent new watch at a ridiculously low price. Again, our apologies for this human mistake and for not being perfect. Thank you

Order canceled

Review by Jose M. from on 16. July 2020


Rolex ...

Communication

Buyer's comment:

Uhr war bestellt und bezahlt , nach 14 Tagen hat man festgestellt dass sie nicht lieferbar ist. Allerdings wird unter gleichen Inseratsnummer eine gleiche verkauft für paar Euro mehr. Etwas enttäuschend.

Dealer's comment:

Dear Sir, Our supplier for this watch, the official Rolex dealer, let us down: he did not deliver this watch to us although we paid for it about two months ago. Finally he could not deliver (so far the good reputation of official Rolex dealers) and we had to cancel your order. We are as disappointed as you are. Please note you did not pay us, you paid Chrono24. Also we always answered immediately all your demands so to give us only a 1 star rating on Communication is unfair. Thank you