Over 360 employees facilitating the ideal shopping experience

WWJD di Soave Alessandro

Trusted Seller since 2013
Number of recommendations from other Chrono24 dealers: 4
Watches sold with Buyer Protection: 1135

4.8 out of 5 stars  |  Reviews: 749

Detailed explanation of ratings 

 4.8
Shipping
 4.8
Item description
 4.8
Communication
96% of buyers would recommend this dealer.

Here's what buyers are saying about this dealer

Older than 30 days

Order canceled

Review by Arben I. from on 08. April 2022


Rolex ...

Communication

Buyer's comment:

Bad experience i wait it 1 Month for a Dial and pay it and at the End i don't get it. Very bad

Dealer's comment:

Hello, as per our communication, we always updated you about the order delay. It was our fault and the refund was issued immediately as you requested. I'm sorry we didn't fulfil your order correctly. From the other side, we never had your money, since they were on hold on Chrono24's account. Hope to be able to serve you better in future. Kind regards

Order canceled

Review by Rasmus H. from on 17. December 2020


Audemars Piguet ...

Communication

Buyer's comment:

De holdte ikke deres aftaler

Dealer's comment:

Dear Sir, we're very sorry. During this period, due to COVID19, we had no possibility to source the strap you requested. We're very sorry to disappoint customers like you. Hope you'll come back in future, we'll be able to help you at the best. Kind regards

Review by David from on 08. May 2019


Rolex ...

Shipping
Item description
Communication

Buyer's comment:

At first, I trusted the seller WWJD di Soave Alessadro, cause he had good comments, I found that reassuring. He cashed the amount of the Rolex, but never wanted to send it. I relaunched 6 weeks for delivery, every week it's a new story not to ship the watch. This seller is not a trusted person. Despite this, the seller puts under different transaction's numbers the same watch, without being able to own it in stock. Beware Au début, j ai fait confiance à ce vendeur WWJD di Soave Alessadro, car il avait de bons commentaires, je trouvais cela rassurant. Il a encaissé le montant de la montre Rolex mais n a jamais voulu envoyer la montre. J ai relancé durant 6 semaines pour la livraison, chaque semaine c’est une nouvelle histoire pour ne pas expédier la montre. Ce vendeur n est pas une personne de confiance. Malgré cela le vendeur remet sous différents numéros de transaction la même montre, sans être capable de la posséder en stock. Méfiez vous

Dealer's comment:

Dear David, I'd like to reply correctly to your feedback. You proceeded with a Trusted Checkout inside Chrono24, so you paid to Chrono24, not to us. We never "cashed" your money, that has to be clear. We shipped the watch with a long delay, due to italian holidays and due to our chief's honeymoon, but sadly it has been stolen, which results in a loss for us, not for you that will get your money from Chrono24. We replied to every mail, we spoke at the phone (both with you and with at least 2 Chrono24 employees) to explain this situation and we forced them to refund you even if the package could be still delivered to you if somehow will be found. If this is a "not a honest and trustable" behavior from us, we're very sorry, but we did the very best to serve you, without touching your money and suffering the loss of the watch your purchased. Have a good time, WWJD

Review by Saul C. from on 02. May 2018


Revue Thommen ...

Shipping
Item description
Communication

Buyer's comment:

Glass fell off the watch. Had to return the item. Dealer should have checked better.

Review by Cool watch vintage L. from on 28. February 2018


Rolex ...

Shipping
Item description
Communication

Buyer's comment:

Hello. We understand for delay. It happens. But the watch's arrived and date doesn' work, it shouldn't happen. You have to check more carefully before sending. I'm not very happy with that. Thank you.

Dealer's comment:

Hello, yes, as you know we're very sorry for the delay in the delivery. When shipped the watch was working correctly, maybe during the transport it has hit. Consider that it's an intervention that usually is solved in minutes by a good watchmaker. We're deeply sorry for your not complete satisfaction. We hope that the good price we offered you for this timepiece could solve the issue. Kind regards