Leader in secure luxury watch purchases and sales since 2003

Daimamoda

Trusted Seller since 2012
Watches sold with Buyer Protection: 1376

4.9 out of 5 stars  |  Reviews: 910

Detailed explanation of ratings 

 4.9
Shipping
 4.9
Item description
 4.8
Communication
98% of buyers would recommend this dealer.

Here's what buyers are saying about this dealer

Order canceled

Review by David M. from on 20. December 2021


Casio G-Shock Master of G GWFA1000RN-8A

Communication

Buyer's comment:

tried to buy the watch listed. no reply after multiple messages. only after the item was reported as a fraud listing did the seller respond. wasted time.

Dealer's comment:

Dear Valued Customer, We have confirmed your order within 2 days and informed you that the watch is available in stock. There are time differences between countries and you need to take into account weekends. We see that you have sent just 2 messages to us and right after your second message, the order was confirmed and your message was replied. We still confirm that we have the watch in stock as advertised and you can buy it whenever you want. So, since this is the case, we didn't understand the reason of this negative review. Kind regards,

Older than 30 days

Order canceled

Review by Joel from on 26. April 2021


Tissot ...

Communication

Buyer's comment:

I wouldn’t recommend answers were somewhat vague and they gave equivocal answers. At least they responded but after a month of waiting for a watch that was $40 less than retail is not worth it. As I could’ve had it by now. Anyways, I hope people have better experience if they decide to go with dealer.

Dealer's comment:

Dear Valued Customer, Before placing your order, we have informed you that it's not in stock but it can be supplied within a time period. You have accepted this before making your payment. As you also know, the watch in your order is the best seller currently and it's not easy to supply it with a discounted price. Even this is the case, we have supplied the watch for your order. However, since you have found it somewhere else before we ship it, you have requested the cancellation of your order. Even we supplied the watch for your order especially, we didn't argue about your cancellation and it was done immediately. So, we believe that your rating is unfair and doesn't match the actual situation as we explained. Kind regards,

Review by Volker H. from on 01. March 2021


Seiko ...

Shipping
Item description
Communication

Buyer's comment:

Der Versand erfolgte erst nach mehrfacher Aufforderung. Die Verpackung war "schmuddelig/gammelig" und wies mehrere Beschädigungen auf. Es wurde keine Garantiekarte beigefügf. Die Uhr war defekt, sie lief nicht. Nach erfolgter Rücksendung mußte der Verkäufer erst zur Abholung der Ware aufgefordert werden. Der Verkäufer bestätigte nicht einmal den Mangel.

Dealer's comment:

Dear Valued Customer, Due to Covid-19 situation all around the world, we face some difficulties from time to time as we face lockdowns in our country like most of the other countries. However, we always replied back to your messages and informed you regarding the delivery date. The watch was brand new and even had all the plastic covers around the case. We have already shared the pictures of them with Chrono24 as per your complaint. Also, we always make quality check for all our watches before shipment and there was no problem with the watch. All the functions were working properly. We have already informed you that we will send you the warranty card separately as it can be missed to be included in the box. When you have decided to return, you didn't ask for anything from us and shipped the item back immediately. Once the post office informed us that the package is ready to pickup, we took it immediately. It's your right to return any watch purchased online. However, we didn't understand how it can lead you to rate this purchase with 1 star. We didn't argue about the return and there was no objection. We have informed you properly before and after the delivery. So, we believe that your rating is totally unfair and we hope you will not rate all your return purchases similarly even the seller has no fault. Kind regards,

Order canceled

Review by Jessica J. from on 28. December 2020


Breitling ...

Communication

Buyer's comment:

Dealer completely stopped communicating. I ended up having to cancel the transaction and never got the watch..

Dealer's comment:

Dear Valued Customer, Thank you for your feedback. However, you have sent only one message to us on late Friday after your order. Since there was a lockdown in our country at the weekend due to covid-19, we couldn't be able to reply back to you earlier. Your order was ready to ship but we have received cancellation notification from Chrono24 at the beginning of the week. Afterwards, we had nothing left but accepting the cancellation. We are very sorry for the misunderstanding and please accept our sincere apologies for the lack of communication. Kind regards,

Order canceled

Review by Alexander K. from on 01. September 2020


Longines ...

Communication

Buyer's comment:

Unfortunately I had a really bad experience with this dealer. They took my order and finally refused to send a watch. I had to cancel my order. They deserve 0 star. I would recommend to everyone to stay away from this dealer.

Dealer's comment:

Dear Valued Customer, We had to cancel your order as clearance process has been taking too much time in your country due to Covid-19 or any other unforeseen reasons. We didn't encounter any such problems before your order and that's why we have confirmed it. However, just before shipping your order, we noticed this problem with our recent shipments and informed you accordingly. Since we couldn't be able to interfere and speed up the process, we have decided to cancel the order for the benefit of both parties. In case of a late delivery or mess in the clearance process, you could also rate us with the lowest possible rating. We have answered all your questions in a timely manner and we have been in touch with you throughout the process. As a dealer, there is no point for us to cancel an order unless there is a big issue that we cannot control or have a solution for. We are very sorry to cancel your order but it was the best option for both parties to avoid a bigger problem. Kind regards,

Order canceled

Review by Hamad A. from on 17. August 2020


Frederique Constant ...

Communication

Buyer's comment:

They don’t have the items in there store so they answer my questions very late and .. at last they don’t have the watch and they do nothing about that until it’s to late

Dealer's comment:

Dear Valued Customer, We have all the items in stock. However, sometimes, stock error occurs because of automatic updates in the system. We will take necessary actions to prevent this issue. Even though we had a stock error, we did our best to supply this watch for you. We have informed you several times about the process in detail. Since we do not want to make you wait anymore, we cancelled your order. However, once we get this watch back in stock, we will offer it you again with the same price. Kind regards,

Order canceled

Review by Kyle B. from on 12. August 2020


Omega ...

Communication

Buyer's comment:

They sold the watch I ordered without telling me for a better price and it was only after I wired the money and asked why it hasn't shipped yet that they told me it was sold

Dealer's comment:

Dear Valued Customer, We have already informed you that the payment has to be done in 3 days after you receive the order confirmation email. Otherwise, we have the right to cancel the order. You made the payment on the 9th day after you received the confirmation and after the price of the watch has already increased. In the meantime, the watch was sold to another customer. Although we received the payment confirmation late and the watch was no longer in stock and the price of it has increased, we still tried to help you with a great offer again, which you refused to accept. At that point, we were left with no option but to cancel the order. We have been in communication with you and informed you in detail before the order cancellation. So, we believe that rating our communication with 1 star is not fair. Kind regards,